Tőrninja:
Kezdetben gyengén, majd később közepesen szintelő, íjat is használó karakter. PvP-ben támadóerejére és a "kitérésből" adódó skill elleni védelemre épít. Könnyen téveszt mozgó célt PvP-ben ("missel"), akit ez zavar, nézzen más karakter után! Harcban talán ő igényli a játékostól a legtöbb ügyességet és időzítést, ami sajnos nem feltétlenül térül meg. Ügyesebb mágusok ellen durva hátrányban van.
Gyakori feladatuk íjukkal összecsalogatni a szörnyeket, ezért keresett, és olcsón működő party-tagok. ÜGY-re fejlesztve ugyanolyan jól használja majd az íjat, mint a pengéket - persze készségei csak az egyikhez lehetnek.
Fegyvere a tőr (lvl 25-től mindenképp). Ez elsőre nehezen érthető az alacsony számok miatt. A tőr másfélszer annyit üt ugyanannyi idő alatt (a kiírt támadósebességtől függetlenül), mert kettő van belőle! A skillek is tőrhöz vannak kitalálva! (A leshely bőven másfélszer akkorát sebez vele. A villámcsapás épp annyival, hogy egy hasonló kategóriás karddal még mindig gyengébb lenne. A forgatagon nincs ilyen bónusz, viszont az csak tőrrel adja be a többszörös kombót!)
Egy hátránya van, PvP-ben a "kaparás" (nem-skill ütések) a lvl65-ös tőrökig szinte semmit nem ér vele egyenrangú karakter ellen (kivéve talán a full ERŐ buildet) - de megjegyezném, a kard közepes ütéseivel sem megyünk többre, mert az közben legyengíti a skilleket!
VIT (életerő): igen furcsa módon nagyon fontos a ninja számára, mind szörnyek, mind játékosok ellen. TP-t és védelmet ad.
INT (koncentráció): nagyjából fölösleges. Nagy kékpot-fogyasztásnál esetleg érdemes 10 körülig emelni, kizárólag MP-t növel!
ERŐ (támadóerő): alapjában véve másodlagos, a leshelyet erősíti komolyabban és persze a nem-készség ütéseket.
ÜGY (ügyesség): elsődleges. Sajnos alacsony szinten keveset ér, de később annál többet! A skillek (kivéve leshely) ettől lesznek a legerősebbek. Növeli a védekezést, a támadást, és a kitérést.
Építése:
VIT:ÜGY 1:2, teli ÜGY után tovább: VIT:ERŐ 2:1 (AJÁNLOTT)
Kezdetben gyenge, 25. szint alatt inkább kardokat használ. A támadást, védekezést, TP-t összeadva 45 szint körül már az ilyen ninja tud a legtöbbet.
Skilljei főleg a Kardforgatag (ami ügyesen használva 3x üt), mellé Leshely, Villámcsapás ajánlott.
A Méregfelhő csak boss-szörnyek leapasztására, vagy 4. PvP-skillnek ajánlott (magas szinten a Boss-ölés a ninja fontos bevételi forrása!). Az Álcázást csak akkor érdemes 1 pontnál tovább fejleszteni, ha ebből szokásod leshelyezni (ez nem mindig jó PvP-taktika).
A kitérés nem "hagyományos" értelemben működik. 90 ÜGY kitérése kb 30%-ot vesz le az ellenség támadásából, és a páncélzatot már csak a csökkentett támadás éri! Mágia ellen is működik.
ERŐ:ÜGY 1:2
Elég TP bónusszal kiegészítve Leshely majd Kardforgatag skillekkel valószínűleg ő lesz a "legjobb ninja". Mint minden VIT-hiányos karakter, eleinte nem sok szörnnyel bír el.
Neki van a legtöbb esélye 1 skill-sorozatból győzni, de ő van a legnagyobb gondban, ha ez nem sikerül. Esetleg két sorozat közt egy 1-pontos álcázással ki lehet húzni.
Kezdetben gyengén, majd később közepesen szintelő, íjat is használó karakter. PvP-ben támadóerejére és a "kitérésből" adódó skill elleni védelemre épít. Könnyen téveszt mozgó célt PvP-ben ("missel"), akit ez zavar, nézzen más karakter után! Harcban talán ő igényli a játékostól a legtöbb ügyességet és időzítést, ami sajnos nem feltétlenül térül meg. Ügyesebb mágusok ellen durva hátrányban van.
Gyakori feladatuk íjukkal összecsalogatni a szörnyeket, ezért keresett, és olcsón működő party-tagok. ÜGY-re fejlesztve ugyanolyan jól használja majd az íjat, mint a pengéket - persze készségei csak az egyikhez lehetnek.
Fegyvere a tőr (lvl 25-től mindenképp). Ez elsőre nehezen érthető az alacsony számok miatt. A tőr másfélszer annyit üt ugyanannyi idő alatt (a kiírt támadósebességtől függetlenül), mert kettő van belőle! A skillek is tőrhöz vannak kitalálva! (A leshely bőven másfélszer akkorát sebez vele. A villámcsapás épp annyival, hogy egy hasonló kategóriás karddal még mindig gyengébb lenne. A forgatagon nincs ilyen bónusz, viszont az csak tőrrel adja be a többszörös kombót!)
Egy hátránya van, PvP-ben a "kaparás" (nem-skill ütések) a lvl65-ös tőrökig szinte semmit nem ér vele egyenrangú karakter ellen (kivéve talán a full ERŐ buildet) - de megjegyezném, a kard közepes ütéseivel sem megyünk többre, mert az közben legyengíti a skilleket!
VIT (életerő): igen furcsa módon nagyon fontos a ninja számára, mind szörnyek, mind játékosok ellen. TP-t és védelmet ad.
INT (koncentráció): nagyjából fölösleges. Nagy kékpot-fogyasztásnál esetleg érdemes 10 körülig emelni, kizárólag MP-t növel!
ERŐ (támadóerő): alapjában véve másodlagos, a leshelyet erősíti komolyabban és persze a nem-készség ütéseket.
ÜGY (ügyesség): elsődleges. Sajnos alacsony szinten keveset ér, de később annál többet! A skillek (kivéve leshely) ettől lesznek a legerősebbek. Növeli a védekezést, a támadást, és a kitérést.
Építése:
VIT:ÜGY 1:2, teli ÜGY után tovább: VIT:ERŐ 2:1 (AJÁNLOTT)
Kezdetben gyenge, 25. szint alatt inkább kardokat használ. A támadást, védekezést, TP-t összeadva 45 szint körül már az ilyen ninja tud a legtöbbet.
Skilljei főleg a Kardforgatag (ami ügyesen használva 3x üt), mellé Leshely, Villámcsapás ajánlott.
A Méregfelhő csak boss-szörnyek leapasztására, vagy 4. PvP-skillnek ajánlott (magas szinten a Boss-ölés a ninja fontos bevételi forrása!). Az Álcázást csak akkor érdemes 1 pontnál tovább fejleszteni, ha ebből szokásod leshelyezni (ez nem mindig jó PvP-taktika).
A kitérés nem "hagyományos" értelemben működik. 90 ÜGY kitérése kb 30%-ot vesz le az ellenség támadásából, és a páncélzatot már csak a csökkentett támadás éri! Mágia ellen is működik.
ERŐ:ÜGY 1:2
Elég TP bónusszal kiegészítve Leshely majd Kardforgatag skillekkel valószínűleg ő lesz a "legjobb ninja". Mint minden VIT-hiányos karakter, eleinte nem sok szörnnyel bír el.
Neki van a legtöbb esélye 1 skill-sorozatból győzni, de ő van a legnagyobb gondban, ha ez nem sikerül. Esetleg két sorozat közt egy 1-pontos álcázással ki lehet húzni.