Feketemágus sura:
Félelmetes erejű karakter, a kezdetektől fogva lealázhatja saját szintjének harcosait, ninjáit, meg végülis bárki mást (hasonlóan felszerelve, persze). 1-1 elleni harcban a legjobb, persze másképp is építhető. Méltó ellenfele lehet az íjász, vagy egyes sámánok, de inkább csak magasabb szinteken. Egy nagyobb és egy kisebb hátránya van: borzasztó rosszul szintel és farmol (kezdetben még jó, de pl. metinek ellen mindig gyászos) és PvP-ben néha sok drága kék poti kellhet, hogy kihozzuk belőle a maximumot (ami viszont nem kevés!).
Előnye kardsura, tőrninja és harcosok ellen elsöprő, akár az íjászé. A mentálharcos híres Erős Teste mágia ellen hatástalan!! Azért vannak helyzetek, ahol nagy gondban van... erről a készségeknél.
Építése:
VIT és INT szükséges, amíg mindkettő meg nem telik. Általában az 1:2 arány a divat, esetleg ügyesebbek a full INT-et (1-2 ilyen suráról hallottam, ők dicsérték). Láng lelkével kb. 2:3 arányt találtam a legjobbnak, ennél kevesebb VIT-tel egyre több harcos vért meg, majd ismét több VIT-tel javult a helyzet. 60. szinten, teli VIT és INT után ÜGY-et adjunk, tovább erősíti a skilleket, növeli a védelmet, kitérést! A ERŐ úgysem érne semmit magában azon a szinten, mikor mindenki 500+ védelemmel rohangál...
Persze a harci ló után egy kis forint-befektetéssel variálhatunk VIT-INT és VIT-ERŐ buildek között, ha egy ideig szintelgetni szeretnénk.
Tartsuk észben, hogy a kard ellenére ez egy mágus! Fegyverét inkább "varázspálcának" használja, kiválasztásnál a mágikus értékre figyeljünk! Lvl 25-től párban jönnek a kardok, és mindig a suráké az első. Tehát a 32-es kard a 25-ösnek "harcos" megfelelője! Egyformák, csak a fizikai és mágikus erő van felcserélve rajtuk. A Telihold-kard alapjában véve szintén a surának kedvez, annál a készség-értékre figyeljünk vásárláskor. Ezüst, Másfélkezes, Véres, Varázslókard, stb a surák kardjai. A jó mágust nem érdekli, mekkorát üt vele (lovon úgyis kap jó sok ERŐ-t. Lóról szinteléshez viszont érdemes egy harcos-kardot felplusszolni, hacsak nincs jó FMS-ünk)
Képességek:
Láng lelke: A harcosok szerint utálatra méltó dolog, a játék messze legjobb párbaj-készsége. Ki/be kapcsolható skill, de vigyázzunk, mert újratöltése van, ha kézzel kilövöd, vagy MP-hiány miatt áll le, egy ideig nem lehet újra hívni. Önálló életet él, nem baj ha épp ütik a fejed vagy bénítva vagy, ő minden 3mp-ben kiválaszt magának egy célpontot (magától, sajnos sokszor a leggyengébbet vagy épp már haldoklót, de természetesen csak a beállított PvP-módnak megfelelőt), és beledurrant egy elég szépet. Emiatt szörnyek közt nem lehet vele normálisan PvP-zni, főleg azokat támadja. Ha terepen kell verekedni, keress gyorsan szörnymentes helyet! Ugyanez a helyzet, ha valakit meg akarsz verni a tömegből városban, stb - el kell csalni üres helyre!
Kegyetlen játékosnak jobb, ha a sarokban kéznél van a PvP-mód állító menüpont, csak ezzel lehet valamennyire irányítani a szellemet. Lóról látszólag működik, de olyankor nem sebez! Szintelni is jó, ha nagyobb szörnyek ellen megyünk. Márpedig kezdetben azok jobb XP-t adnak, aztán majd ott lesz a harci ló a megnövelt ERŐ-vel.
A Sötét kő lassan tüzel és tölt újra, de fejlesztve igen erőset üt, tehát főleg párbaj elejére, vagy céhes háborúba való. Egy ellenfelet sebez meg.
A Láng csapás-ra kell legalább egy pont, mivel csak ez a skill löki fel az ellent. Masterelni 3-4 skillként érdemes legfeljebb, mert bár PvP-ben jól használható több célpont ellen (is), nagyon be kell gyakorolni, pontosan milyen messze hat! (Kb. láng lelke-hatótáv)
A Szellem csapás nagyobb területre hat, de gyengébb - viszont jó eséllyel lelassítja az ellenfeleket - ez jól jöhet párhajban is, a harcos ütéseit kerülgetve. Több karakter ellen harcolva jó taktikai skill, mivel tömegesen is lassíthat, illetve sebezhet. Könyvét általában fillérekért lehet beszerezni.
A Sötét támadás egy gyorsan újratöltő és gyorsan elsüthető készség, közepes erővel és lőtávval. Egy ellenfelet sebez meg.
Félelmetes erejű karakter, a kezdetektől fogva lealázhatja saját szintjének harcosait, ninjáit, meg végülis bárki mást (hasonlóan felszerelve, persze). 1-1 elleni harcban a legjobb, persze másképp is építhető. Méltó ellenfele lehet az íjász, vagy egyes sámánok, de inkább csak magasabb szinteken. Egy nagyobb és egy kisebb hátránya van: borzasztó rosszul szintel és farmol (kezdetben még jó, de pl. metinek ellen mindig gyászos) és PvP-ben néha sok drága kék poti kellhet, hogy kihozzuk belőle a maximumot (ami viszont nem kevés!).
Előnye kardsura, tőrninja és harcosok ellen elsöprő, akár az íjászé. A mentálharcos híres Erős Teste mágia ellen hatástalan!! Azért vannak helyzetek, ahol nagy gondban van... erről a készségeknél.
Építése:
VIT és INT szükséges, amíg mindkettő meg nem telik. Általában az 1:2 arány a divat, esetleg ügyesebbek a full INT-et (1-2 ilyen suráról hallottam, ők dicsérték). Láng lelkével kb. 2:3 arányt találtam a legjobbnak, ennél kevesebb VIT-tel egyre több harcos vért meg, majd ismét több VIT-tel javult a helyzet. 60. szinten, teli VIT és INT után ÜGY-et adjunk, tovább erősíti a skilleket, növeli a védelmet, kitérést! A ERŐ úgysem érne semmit magában azon a szinten, mikor mindenki 500+ védelemmel rohangál...
Persze a harci ló után egy kis forint-befektetéssel variálhatunk VIT-INT és VIT-ERŐ buildek között, ha egy ideig szintelgetni szeretnénk.
Tartsuk észben, hogy a kard ellenére ez egy mágus! Fegyverét inkább "varázspálcának" használja, kiválasztásnál a mágikus értékre figyeljünk! Lvl 25-től párban jönnek a kardok, és mindig a suráké az első. Tehát a 32-es kard a 25-ösnek "harcos" megfelelője! Egyformák, csak a fizikai és mágikus erő van felcserélve rajtuk. A Telihold-kard alapjában véve szintén a surának kedvez, annál a készség-értékre figyeljünk vásárláskor. Ezüst, Másfélkezes, Véres, Varázslókard, stb a surák kardjai. A jó mágust nem érdekli, mekkorát üt vele (lovon úgyis kap jó sok ERŐ-t. Lóról szinteléshez viszont érdemes egy harcos-kardot felplusszolni, hacsak nincs jó FMS-ünk)
Képességek:
Láng lelke: A harcosok szerint utálatra méltó dolog, a játék messze legjobb párbaj-készsége. Ki/be kapcsolható skill, de vigyázzunk, mert újratöltése van, ha kézzel kilövöd, vagy MP-hiány miatt áll le, egy ideig nem lehet újra hívni. Önálló életet él, nem baj ha épp ütik a fejed vagy bénítva vagy, ő minden 3mp-ben kiválaszt magának egy célpontot (magától, sajnos sokszor a leggyengébbet vagy épp már haldoklót, de természetesen csak a beállított PvP-módnak megfelelőt), és beledurrant egy elég szépet. Emiatt szörnyek közt nem lehet vele normálisan PvP-zni, főleg azokat támadja. Ha terepen kell verekedni, keress gyorsan szörnymentes helyet! Ugyanez a helyzet, ha valakit meg akarsz verni a tömegből városban, stb - el kell csalni üres helyre!
Kegyetlen játékosnak jobb, ha a sarokban kéznél van a PvP-mód állító menüpont, csak ezzel lehet valamennyire irányítani a szellemet. Lóról látszólag működik, de olyankor nem sebez! Szintelni is jó, ha nagyobb szörnyek ellen megyünk. Márpedig kezdetben azok jobb XP-t adnak, aztán majd ott lesz a harci ló a megnövelt ERŐ-vel.
A Sötét kő lassan tüzel és tölt újra, de fejlesztve igen erőset üt, tehát főleg párbaj elejére, vagy céhes háborúba való. Egy ellenfelet sebez meg.
A Láng csapás-ra kell legalább egy pont, mivel csak ez a skill löki fel az ellent. Masterelni 3-4 skillként érdemes legfeljebb, mert bár PvP-ben jól használható több célpont ellen (is), nagyon be kell gyakorolni, pontosan milyen messze hat! (Kb. láng lelke-hatótáv)
A Szellem csapás nagyobb területre hat, de gyengébb - viszont jó eséllyel lelassítja az ellenfeleket - ez jól jöhet párhajban is, a harcos ütéseit kerülgetve. Több karakter ellen harcolva jó taktikai skill, mivel tömegesen is lassíthat, illetve sebezhet. Könyvét általában fillérekért lehet beszerezni.
A Sötét támadás egy gyorsan újratöltő és gyorsan elsüthető készség, közepes erővel és lőtávval. Egy ellenfelet sebez meg.
A hozzászólást Thor összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Aug. 15, 2012 11:46 pm-kor.