Testi harcos:
Közelharc-karakter, a játékosok nagy része ilyennel játszik. Kezdetben nagyon könnyen lép szinteket, és ezt az előnyét többé-kevésbé meg is tartja, kb lvl60-ig. Egyes raid-partykban mentálharcosok és kardsurák közt már fölöslegesnek tartják.
PvP-beli előnye lvl 30-40 fölött gyengül, illetve elvész másokkal szemben, persze jó felszereléssel és skillekkel megállhatja a helyét sok mindenkivel szemben.
Készségei területre hatnak, de aránylag könnyen tévesztenek célt - ettől száguldás bénítása menti meg őket.
Építés:
VIT és ERŐ szükséges a harcosnak (általában 1:2 arányban szokás, de mindig arra adjunk, amelyiket kevésnek érezzük), míg lvl 60-nál mindkettő el nem éri a 90 pontot. Szerveren a cuccok optolása miatt inkább VIT:ERŐ 1:5 arányban is lehet, ha raksz cuccokba + TP-t!
Ezután: az INT egy kevés varázsvédelmet ad és MP-t, az ÜGY pedig a védelem, kitérés, támadás további erősödését. (Utóbbit javaslom.)
Készségek:
Egy pontot mindenképp érdemes adni a Száguldás, a Három Irányú Vágás, a Forgó Kard készségekre, így máris eldöntheted, melyik tetszik.
A Kard Aurája minden támadás erejét megnöveli (tehát a többi készségét is), a Harci Mámor pedig a futást és ütést gyorsítja egy időre, de elvileg csökken a védelmed is.
Közelharc-karakter, a játékosok nagy része ilyennel játszik. Kezdetben nagyon könnyen lép szinteket, és ezt az előnyét többé-kevésbé meg is tartja, kb lvl60-ig. Egyes raid-partykban mentálharcosok és kardsurák közt már fölöslegesnek tartják.
PvP-beli előnye lvl 30-40 fölött gyengül, illetve elvész másokkal szemben, persze jó felszereléssel és skillekkel megállhatja a helyét sok mindenkivel szemben.
Készségei területre hatnak, de aránylag könnyen tévesztenek célt - ettől száguldás bénítása menti meg őket.
Építés:
VIT és ERŐ szükséges a harcosnak (általában 1:2 arányban szokás, de mindig arra adjunk, amelyiket kevésnek érezzük), míg lvl 60-nál mindkettő el nem éri a 90 pontot. Szerveren a cuccok optolása miatt inkább VIT:ERŐ 1:5 arányban is lehet, ha raksz cuccokba + TP-t!
Ezután: az INT egy kevés varázsvédelmet ad és MP-t, az ÜGY pedig a védelem, kitérés, támadás további erősödését. (Utóbbit javaslom.)
Készségek:
Egy pontot mindenképp érdemes adni a Száguldás, a Három Irányú Vágás, a Forgó Kard készségekre, így máris eldöntheted, melyik tetszik.
A Kard Aurája minden támadás erejét megnöveli (tehát a többi készségét is), a Harci Mámor pedig a futást és ütést gyorsítja egy időre, de elvileg csökken a védelmed is.
A hozzászólást Thor összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Aug. 15, 2012 11:10 pm-kor.